30 July 2012

I'm obsessed with English

Holky moje, jak se máte? :)
Pořád nějak nemám náladu na články, tak jenom v rychlosti.
Začala Olympiáda, takže já jsem většinu dne připoutaná k televizi. Koukáte se taky? :))
Když jsem dnes byla ráno nakoupit a odemykala jsem vchodové dveře, tak jsem dokonale zlomila klíč. Přitom jsem odemykala bez sílu a pomalu, klíč ani nebyl nalomený ani ohnutý. Teď je na dvě půlky :D Já mám ale sílu, kdo by to řek? Haha..
Zítra ráno mám s Ivet další jízdu, docela se i těší. Už budeme jezdit městem, tak mám trochu strach, ale s kliďasem jako je ona to určitě zvládnu.
Prázdniny v půlce, děsivý.
Žádný jiný novinky nemám..
Krásný nový týden a držte se!  

3 comments:

  1. Mně se takhle jednou povedlo zmolit příborovej nůž :D Taky pohodička, asi jsem fakt silná :D

    ReplyDelete
  2. na olympiádu nekoukám, nebaví mě televize obecně, natož koukat na sport :) koukala jsem se jen na zahajovací ceremoniál, to bylo pěkné.

    ReplyDelete
  3. Ty už neposiluj!! Bůh ví, co zlomíš příště! :D
    Taky dávám přednosti na olympiádě mužům. Líp se na ně kouká :D

    ReplyDelete