20 August 2012

Hot Monday

Pěkný nový týden, jak se máte? :))
Tímhle stylem počasí ze mě venku nejspíš zbude pouze stín. Pro mě, jako milovnici zimy, je tohle smrtící.
Jak vy si užíváte horké dny? :)
Závěrečky v autoškole se blíží tryskovou rychlostí. Nechci si to ani připouštět, začala bych se bát a začala bych vyšilovat, znám se :D Jízdy mi jdou podle Ivet dobře – až na pátek, to bych letěla ze zkoušek rychlostí blesku :D tak když jsem debil.. blbá plná čára na křižovatce. Dnes jsme jely stejnou trasu a už jsem si na to dala pozor, je to jediné místo ve městě, díky bohu. Tak hlavně, abych to dala ve středu a budu nejvíc šťastná!
Skoro za týden je svatba a já jsem zjistila, že se nevejdu do kostýmku. Je fakt, že je původně mamky a ta má postavu úplně jinou, ale i tak.. Když ho zapnu, nesmím dýchat :D To asi dlouho nevydržím, takže to chce trochu přísnější stravování a cvičení na příští týden. A žádný výmluvy, prostě musím!!!
Mějte se krásně, držte se! ♥ 

1 comment:

  1. Taky mě tyhle až moc teplé dny nebaví. Raději jsem celý den zavřená doma a dívám se na filmy..
    Mně kdyby viděli z autoškoly včera, tak mi ten řidičák taky hnedka vemou :D
    Tak se pořádně uč a do toho cvič, ať ti to na svatbě sluší!!

    ReplyDelete