2 August 2012

You are never given a dream without also being given the power to make it true

Hallo! Jak se máte? :)
Zase je venku to ničivé vedro.
Opět jsem změnila barvu vlasů, z červené na tmavě hnědou. Zpět k osvědčené klasice, v jednoduchosti je krása.
Včera jsem si byla vyzvednout reklamovaný telefon. Ano, opět jsem jim ho odnesla zpět. To, že se vypíná bych zvládla, ale že se mi nejde dovolat a mamka téměř volá policii, protože se mi nemůže dva dny dovolat už je horší :D A když už jsem byla ve městě, něco jsem si koupila. Měla jsem sice v plánu nějaký kostýmek či šaty na mamčinu svatbu (která je za necelý měsíc), ale ani jedno jsem si nekoupila. Místo toho mám kalhoty na běžné nošení a triko. Triko je hodně volné, takže zakryje moje vetší břicho, hurá. Jenže, když kouknu ke mně do šatníku, většina oblečení je do tmavých barev. Maximálně červená, tyrkysové tílko a jedno růžové (úlet, měla jsem ho za dva roky na sobě jednou :D) Chtělo to změnu, mám oranžový kalhoty. Až mě překvapilo, že mi něco takového sluší. Vzala jsem první triko, které se k tomu jakš takš hodilo a měla jsem vybráno. Mám z toho radost. :))
Večer jsem byla ještě pít se spolužačkou, která přijela do města. Ráno mi bylo po dlouhé době pěkně špatně, dobře mi tak :D
Plán zatím vychází, mamka se na práci ještě neptala. Děsný pocit takhle někomu lhát, promiň mami.
Mějte se, užívejte horkých dní

2 comments:

  1. Ty kalhoty vypadají super. Jednou bych chtěla koupit zelené, ale nemám na to odvahu. A hlavně to nemám k čemu nosit :D
    Fotky bych ráda přidávala víc, ale nebaví mě moc fotit. Mám jen foťák v mobilu a jak vidíš, kvalita nic moc.
    To ti závidím, že jsi sama doma skoro pořád. Co já bych za to dala!!! :D

    ReplyDelete
  2. tie nohavice sú fakt super :)

    ReplyDelete