2 September 2012

Přání neznají žádná omezení. Omezení existuje pouze v našich hlavách!


Konec prázdnin nastal. Snad poprvé jsem to ani nezaznamenala. Je to pro mě úplně normální. Neděsím se, nepanikařím, nenadávám.. možná jsem i ráda, zase začne platit nějaký pevný řád.
Páteční svatba byla fajn. Maličká, pouze pár lidí. O víkendu se to na chatě, co se týče lidí, točilo, příští týden se pokračuje. Hold, je malá chata, víc než 20 lidí se tam nevejde :D Ale bohužel počasí nevyšlo, celý pátek propršel a sobota taky stála za velký kulový. Snad vyjde alespoň příští víkend. Další víkend v gumovkách a zimní bundě zažít nechci. :D
Jinak, zítra mám opravky v autoškole. Dnešní jízda, po čtrnícti dnech byla super. Snad to už zvládnu. Cítím to v kostech, tak ať nezklamou, držte palce! :))
Co se týče mojí summer challenge.. tak ta byla velký propadák! Shodila jsem díky ní asi pět kilo, ale celý srpen jsem na to kašlala, takže rozdíl je asi dvě kila na váze a tři centimetry ukazuje metr. Stydím se!
Další novinkou je, že jsem se asi zamilovala do bývalého spolužáka..
To je asi pro druhý zářijový den vše. Mějte se krásně, hodně štěstí v prvním školním dnu a v novém týdnu!

No comments:

Post a Comment