5 October 2012

Home alone & The skinny rules by Bob Harper

Ahoooj, jak pak se máte?

Konečně pátek, nemohla jsem se dočkat. Nebyl den, kdybychom nepsali písemku. Ale dopadlo to dobře, tak paráda. O těláku opět běh na 5 km – umírám už po třech.. Alespoň mám pohyb.
Včera mi maminka odjela na tři týdny do lázní. Přijede možná až na víkend, příští týden. Takže mám doma klid a mohu zkusit nějaké nové experimenty v kuchyni. Což se už stalo – přidala jsem dva nové recepty; plněná cuketa & zelený toust. Snad vyzkoušíte, hlavně ten toust.
Večer jdu se spolužáky do hospody, konečně, po čtyřech letech jsem se domluvili a někam vyrazíme, nevěřím :))
Jaké máte plány na víkend?
Ještě přidávám nějaká pravidla, která napsal Bob Harper.

Mějte se, krásný pátek a víkend!  

1 comment:

  1. Je super, že jsi zase začala psát! :)
    Odpočinek a sport, to je můj plán na víkend. Na privátě špatně spím, tak doma to doháním :)

    ReplyDelete