20 November 2012

Day D is coming..

Už zítra.. Děsivý!
Nevím, jestli se těšit, že se konečně něco děje, nebo se děsit toho, co bude dál?
Děsím se operace! Těším se, bude to pro mě nový začátek!
Řekla jsem si, že zítřek všechno změní. Mě, můj pohled na lidi, kteří se teď tváří jako kamarádi, na všechno.
Od té doby, co se snažím zhubnout hledám dostatečný důvod přestat šrát. Teď ho mám! Minimálně týden se pevného jídla nedotknu a tekutou stravu budu nenávidět :D Jestli ne teď, tak už asi nikdy!

A co že mě to zítra čeká?
Transplantace kostních štěpů v čelisti. Zní to strašně, viďte. V rodině moc zubů nemáme a bohužel i já jsem tuhle nemoc podědila. Kost mám tenkou, takže mi jí musí z místa kde je dát tam kde není :D Abych pak mohla jít na implantáty. Tři zuby a budu mít hned hezčí úsměv. A to bude ještě chvilku trvat..
V nemocnici budu jenom zítra, ještě večer mě pustí domů. Doma mě bude čekat postýlka, antibiotika a velký nic nedělání.
V případě, že následující týden budu přidávat šílený články, se předem omlouvám! :))



Mám hrozný hlad. Byla jsem u zubaře a za chvilku jdu do města zase k zubaři, začínám to slovo fakt nemít ráda! Nechce se mi 4x denně čistit zuby, tak si ve městě pak skočím do jednoho nejmenovaného fasfoodu na zapečenou bagetu. Dneska je mi to i jedno, roky jsem jí neměla a poslední den si chci jídlo užit :)

Toť můj shrnující článek o tom, co bude v plánu na následující dny.
Jinak se mám fajn, budu mít klid od školy a jednoho plešatýho kok*ta, který si říká učitel!
Jak se máte vy? :) Taky Vás štve to inverzní počasí? Nebo si lebedíte na horách se sluníčkem? :)
Mějte se krásně a užijte si úterní den!

P.S. DĚKUJI ZA 50 FOLLOWERS!!  

Jídelníček & pití:

- 7:00 Dobrá vláknina s mlékem + jablko
- odpoledne bageta se nekonala, byl kuřecí salát
- večer: krajíc chleba s máslem + 2 pl. sýra

- pití: 750 ml zeleného čaje, 1,5 l vody, 250 ml kávy s mlékem, 250 ml vody

Pohyb: 

- běhání po městě

4 comments:

  1. Držím palečky, ať operace proběhne bez problémů :-)

    ReplyDelete
  2. Holka, to je fakt hodně nepříjemný.. Držím palce a přeji hodně štěstí, aby se vše podařilo a ty jsi byla brzy v pořádku, zdravá a s úsměvem na rtech :o)

    ReplyDelete
  3. Jeeeeejda, držím palce! Mě čeká návštěva zubařky zítra a tento typ doktorů mám ze všech nejradši... Mám zvýšenou kazivost zubů, takže když mi nic nedělá, tak to považuju za zázrak...

    ReplyDelete
  4. Držím pěstičky :) Kolik pěstí, tolik štěstí! Doufám, že ti to dopadlo dobře a bude jen lííp :))

    ReplyDelete