29 November 2012

It's weird


Zdravím Vás, jak pak se máte? :)
Omlouvám se, že jsem se neozvala, nebylo o čem psát. Dny se táhly, byla jsem unavená a nic mě nebavila. Ani nebylo o čem psát.
Dnes jsem byla na vyndání stehů. Tedy, tam, odkud mi tu kost brali, tam stehy nechali, ale to už nevadí. Hojí se to dobře, před Vánocemi jdu na kontrolu a snad se to bude dál dobře hojit. Navíc už můžu začít pomalu jíst, ale prý si hned nemám dát hovězí steak, ale už to není tekutá strava. Pak jsem si šla opět neochotně nandat drát na rovnátka a tam mi doktor řekl, že v lednu se domluvíme na sejmutí. Na tyhle slova čekám tři roky, ale teď je mi to nějak jedno.. wtf? Říkám si, že si to stejně v lednu rozmyslí, jako všechno předtím.. Uvidíme. Pak jsem si vydala do zdravé výživy a koupila si cizrnu, karob, Tahini a quinou. V pondělí přidám velkou fotku potravin, které jsem si už buď koupila, nebo v pondělí dokoupím. Z toho budu v nejbližší době vařit a přidávat recepty, máte se na co těšit :)
Zítra jdu jde kadeřnici. Nevím, jestli si nechat ostříhat ofinu.. Mě se to dřív líbilo, mamka říká že ne. Ale zase mi to konečně dorostlo do stejné délky, nechci to krátit. Jenže chci změnu.. fakt nevím :D
Naposledy přidávám jídelníček, který nestojí za nic. Dnes to dojedu na nekousající stravě, přece jenom dáseň je podrážděná a bolí mě zuby z nasazených rovnátek.. Zítra už zkusím něco víc sníst :)
Mějte krásný večer ♥ 

Jídlo & pití:

7:00 - kiwi puding (voda, vanilkový puding, kiwi, med)
11:30 - velká miska zeleninové polévky
16:00 - pyré ze sladké brambory (vetší batát, máslo, mléko)
20:00 - kiwi puding

- pití: 500 ml zeleného čaje, 1,5 l vody, 300 ml džusu (1:1)


Zbylo mi v lednici kiwi a smoothie jsem nemohla ani vidět. Tak jsem zkusila udělat puding. Pokud znáte kiwi řezy, tak je to ta horní vrstva. Mě to vždycky hrozně chutnalo a tohle se stejně dobré. Jen je tam více kiwi :) Navíc, jedna mistička (ze 3 kiwi - 3 misky) vyjde na nějakých 78 kalorií :D paráda..

2 comments:

  1. Ten puding vypadá chutně. Miluju kiwi :D
    Nestříhej si ofinu, je s ní moc práce :D

    ReplyDelete
  2. Taky jsem nosila rovnátka, z necelého roku byly nakonec dva a půl roku a to asi jen proto, že jsem se tam doktorovi rozbrečela, že už je nechci :D mi bylo 15 asi :D

    ReplyDelete