26 November 2012

Peas soup


Absolutně jednoduchá a výborná polévka. :)

Ingredience:

400 g hrášku (mraženého)
1/2 citronu (šťávy)
2 lžíce bazalkového pesta
kousek másla
sůl, pepř

- Do 1 l vroucí osolené vody nasypeme hrášek, přidáme šťávu z citronu, bazalkové pesto a pepř, vaříme 20 minut. Na závěr přidáme kousek másla a odstavíme z ohně. Polévku rozmixujeme mixérem do krémové konzistence.
- pesto lze sehnat v obchodě už dělané, ale není nad na to si ho poctivě udělat v hmoždíři :) Na pesto budete potřebovat bazalku, olivový olej, česnek, piniové oříšky, parmazán, citron (limetku), sůl, pepř 

Dobrou chuť :)

3 comments:

  1. hmm, to vypadá nádherně! hned bych si dala! zrovna dneska jsem si říkala, že bych si dala hrachovou polívku :)

    ReplyDelete
  2. Polévky, to je moje... taky mám zrovna období kdy jejich recepty přidávám na blog.
    Drž se! Já několik let trpěla s růstem osmiček, který mi teď chce zubař vytrhnout. Ale nedám se. Takže kašovitou stravu, kdy jsem nemohla ani otevřít pusu znám velice dobře.

    ReplyDelete
  3. druhá nejoblíbenější polívka! :)

    ReplyDelete