11 December 2012

11.12.2012

Zdravím, jak se máte? :)
Slibovala jsem delší článek, ale zklamu vás. není o čem psát. Dopoledne jsem se brodila sněhem () - dočkala jsem se :)) a stejně jsem žádné dárky nesehnala. Fakt už nevím, pro mamku mám sice tu thajskou masáž, ale pro P. ještě nic. Štve mě to. Ještě jsem se byla podívat v Rossmannu, jestli mají krém na ruce, o kterém psala Riki. Překvápko, neměli :D Koupila jsem si alespoň nový lak na nehty - moje závislost. Doma jsem si pustila DVD a šla jsem žehlit.. vyžehlila jsem dvě trička,  padla 11. hodina a bum! Eon vypnul elektřinu. Jo, kdo si mě všímat pidi upozornění ve vstupní hale? Mělo to být vypnuté do čtyř, díky bohu jsem se do jednadvacátého století vrátila dřív, o dvě hodiny. Holky, takový ticho doma nikdy nebylo :D Využila jsem to k tomu, abych se naučila maturitní otázku, na kterou ve čtvrtek píšeme. Snaha učit se matiku přišla vniveč, nechápu to.. hlavně že zítra píšeme pololetku :( pomoc!
Jídelníček dneska o ničem, k obědu jsem si dala proteinovou tyčinku. Tu rybu, kterou jsem měla v plánu si dám k večeři.
Pěkný den! 

p.s. mám pro Vás připravený článek o Suzukiho strečinku. Zítra, nebo ještě dnes ho přidám :)

1 comment:

  1. že jsi o tom strečinku psala už dřív na blogu.cz? :D pamatuju si to! strašně ráda bych se strečinku věnovala denně, docela mě i baví, když se do toho pustím, ale přijde mi, že to je strašná práce a výsledky nikde, já jsem stále zatuhlá stejně :D fakt nejsem flexibilní ani trochu, už jen když sedím na zemi s nohama nataženýma před sebe, je pro mě bolest narovnat záda! takže nějaká poležení se dopředu přes nohy, to možná tak ve snu :D

    ReplyDelete