31 December 2012

2012

Rok se s rokem sešel a je čas se ohlédnout, co rok 2012 přinesl, nebo vzal?
Už jsem říkala, že pro mě tenhle rok moc úspěšný nebyl. Ono se hlavně nic zásadního nedělo. Takže jedna velká nuda.. Ale pěkné chvilky byly :))

Leden:
osmnácté narozeniny, velká akce, velká kocovina :D
poprvé jsem ochutnala sushi ()


po patnácti letech se ozval otec..

Březen:
zamilovala jsem se.. ()

Duben:
byla poprvé u otce, pořád je to cizí člověk..

Květen: 
autoškola, konec světa! - první jídla, téměř první bouračka.. od té doby nechci jezdit!


Červen:
změna autoškoly.. začíná mě to bavit
exkurze z CC cole - už nikdy nepiju colu :D
turisťák.. kilometry na kole, litry alkoholu, kila marihuany, tuny tabáku.. ježiš! ve třídě začínáme být po třech letech docela parta..



Červenec: 
rozchod s láskou :(
hledání práce - neúspěšně
olympiáda () - hodiny fandění u televize

Srpen:
závěrečky v autoškole - neúspěšné
výlet do Švédska - nikdy nepřestanu být vděčná!


Září:
závěrečky v autoškkole - úspěšné! Huráá.. :)
maturitní ročník - pomoc!
otce se stále zajímá .. divný!

Listopad:
praxe v mikrobiologickém ústavu - už vím, že nikdy nechci studovat biologii
chemii už taky ne.. školu fakt nepobírám (enzymy, wtf?)
operace čelisti.. zlom všeho! konečně to začalo


Prosinec:
očekávala jsem konec světa. díkybohu nebyl :)
poprvé Vánoce bez vánočního stromečku.. už nikdy!
______________________________________________

Říkám, nudný rok.. ale netušila jsem že až tolik :D
Snad to trochu napravím dnešní nocí, jdu s kamarády do baru a uspořádat ohňostrojové orgie :) Máte ráno ohňostroje a pyrotechniku?

Co se týká předsevzetí, mám dvě hlavní - odmaturovat a dostat se na vysokou.. tyhle dvě jsou pro následující rok nejhlavnější, tak snad.. :) A vlastně ještě jedno.. být šťastná!


Holky, užijte si pořádně poslední den tohoto roku.
Večer oslavte příchod roku nového a vykročte do něj pravou nohou!
Jaké máte plány na večer? :)


Doufám, že 13 na konci data zůstane stále oblíbeným číslem a následující rok se vydaří :)
Krásného Silvestra!

3 comments:

  1. Život přece není nuda a myslím si, že ani tvůj rok nudný nebyl! Přeju ti, ať je rok 2013 co nejlepší a co nejúspěšnější a dosáhneš všeho, po čem toužíš! :-)

    ReplyDelete
  2. To mi nepřipadá jako nudný rok. Náhodou velmi zajímavý...A přeji krásný a lepší rok 2013

    ReplyDelete
  3. Najde taťku a jede do Skandinávie a prej, že měla nudný rok!!! Neblázni, vždyť jsi zažila spoustu zajímavých věcí!!
    Přeji ti ať je tvůj rok 2013 "méně" nudný, podle tvých měřítek, a ať jsi šťastná veselá a spokojená!! :o)

    ReplyDelete