9 December 2012

9.12.2012

Ahoj!
Sedím si doma v teple, z čaje stoupá pára, cpu se výborným ananasem a vymýšlím esej na angličtinu - dream job. Těžký psát o něčem, o čem nemám ani páru..
Odpoledne jsme měli jet k nevlastní babičce, ale mamka něco chytla, tak se nikam nejelo, škoda. Je fakt, že se mi do té kruté zimy nechtělo. Zimu mám ze všech ročních období nejraději, navíc, když je doplněna sněhem.. ale - 12°C, ze sněhu zbyla jenom ledovka, kterou včera okusila moje prdel, když jsem běžela za psem :D, není nic moc. Večer by bylo sněžit, tak snad se zítra probudím do bílého rána, není lepší způsob jak začít den. :)
Zítra mám meeting s 'dědou' z tátovo strany.. Půjdeme na trhy, tak snad to nebude na moc dlouho, nestojím o to ho vidět. 'Babička' má prý směnu v nemocnici, nepřijede..
Jak jste si užily víkend? :)
Mějte se krásně a hodně štěstí v novém týdnu

Jídlo & pití: 

7:00 - Dobrá vláknina (2 hrsti) s meruňkovým kefírem (200 ml)
10:00 - 1/2 velkého rohlíku se sýrovou pomazánkou (Fit line) + 2 pl. sýra
13:00 - 2 talíře zelnice ()
16:30 - 2 kolečka ananasu
???

- pití: 1,5 l vody, 300 ml zeleného čaje, 300 ml černého čaje

Pohyb:

- P90X - Ab Ripper

2 comments:

  1. Jó sýrová FitLine! ♥ Srdcovka! :D My měli -11°C :)

    ReplyDelete
  2. Takže zima všude stejná, chcípala jsem :D a co prdelka, měla jsi modřinu? :D

    ReplyDelete