2 January 2013

2.1.2013

Ahoj holky! 
Ty vánoční prázdniny utekly nějak rychle, zítra zase do školy.. Nebo si někdo volno prodloužíte? :)
Pekla jsem poprvé brownies z fazolí, je výborný.. tak během týdne určitě přidám recept. Sice ho zná nejspíš každý, ale chybět tu nesmí.
Ráno jsem byla ve městě si koupit pořádný sešit na recepty. Až bude nálada, musím to všechno přepsat a ještě si nějaké ukrást opsat od mamky. :)) Pak jsem šla vyzvednout fotky z mamky svatby. Sice byla v srpnu, ale vybrala si fotky na vyvolání až teď.. udělalo se mi špatně, když jsem se vidět! Takhle vypadat už nikdy nechci, nesmím! Brrr.. Šla jsem si raději zacvičit :D A pořádně mě to nakoplo. Dala jsem podle plánu BodyShape a ještě extra posilko na břicho, yeah.
Jaký jste měly den vy?
71 followers

Jídlo a pití:

7:00 - Activia sladká bílá + BeBe mini (brusinkové)
10:00 - banán 
12:00 - pečený pstruh na másle a bylinkách + brambory 
15:00 - brownies + ananas
18:00 - Zapečený toast (máslo, šunka, surimi tyčinky) + zelenina (paprika, rajče, okurka)

- pití: 2 l vody, 300 ml zeleného čaje

Pohyb:

-  30 minut BodyShape
- cviky na břicho

4 comments:

  1. joo, zítra do školy :/
    já brownies ještě nejedla, stydím se :D
    líbí se mi, že tě staré fotky nakoply a líbí se mi i tvůj jídelníček a pohyb :)

    ReplyDelete
  2. jsi fakt dobrá :) opravdu vidět se na fotkách opravdu hodně nakopne k tomu, jít cvičit. člověk se zhnusí, pak naštve a nejde to jinak než si jít vztek sama na sebe vybít cvičením! :) znám to.
    tak jen tak dál, drž se i dál tak pěkně! do léta z nás budou kočky :)

    ReplyDelete
  3. cooo? s fazolí? to chci vidět!! Jo no člověk když se pak kouká na fotky tak si říká - co prosim, co to jako je? Však od té doby si už zhubla, takže žádná panika :)))Jinak jo - moc se mi to líbí dneska :)))

    ReplyDelete
  4. já se měla špatně dnes, deprese ze zítřejší školy :( :D

    ReplyDelete