27 March 2013

27.3.2013

Ahoj lidi!
Ještě, že je dnes pátek :D Prodloužený víkend začíná.
Skočil na mě nějaký vir, jsem pěkně nemocná. Ale do školy jsem musela, víc písemek ve třech dnech už být nemohlo, uff, je to zamnou! Snad trochu úspěšně..
Odpoledne jsme šly se spolužačkou na oběd do indické restaurace. Mňam!!! V indii to byla premiéra a nelituji, moc jsme si pochutnaly!

jehněčí na houbách

kuřecí ve smetaně s kešu oříšky + dipy + zelí

indická placka

V Levných knihách jsem sehnala dvě knížky za 78,- Kč z edice Tajemství, znáte, čtete? :) Já mám tohle filozofické čtení ráda, vlastně jakékoliv knížky.. jsem strašný knihomol, přiznávám. Teď to bohužel prokládám povinnou četbou.
Prázdniny tedy budu trávit nad knížkami a učení, to vše ve společnosti zázvorového čaje a kapesníků :D
Vaše plány?
Díky nemoci necvičím, za měsíc půjde do tuhého s prakticku maturitou a nemůžu si dovolit být nemocná na plný úvazek. Snad o víkendu, uvidím :))

Mějte se krásně, hodně štěstí zítra!

6 comments:

  1. tyjo ten neon dip vypadá dost dobře!

    ReplyDelete
  2. Už by si ty nemoci mohly vzít dovolenou, v mým okolí nevím o nikom zdravým, děs! :D
    Všechno vypadá strašně lákavě..

    ReplyDelete
  3. Taky jsem odpočítávala vteřiny do prázdnin :D

    ReplyDelete
  4. PAne jo, jak já bch šla taky do takové restaurace! :))
    Jak já bych brala vlastnost knihomola, nebaví mě to, a ukrutně! Sakra! :D
    Také jsem nemocná a nemůžu cvičit.. štve mě to!
    Uzdrav se! :)

    ReplyDelete
  5. Zajímalo by mě, jak tu placku dělají.. lépe řečeno, z čeho ji dělají...

    ReplyDelete