27 April 2013

27.4.2013

Ahóój holky!
Ani nevím, kdy jsem naposledy psala pořádný článek. Nejen, že mám krizi v jídle, ale i v nápadech. Soustředím se pouze na školu a užívám jarních dní. Třeba ve středu jsem byla na Odpad festu v Budějkách. Letos to bylo ještě lepší!
Účastníte se podobných akcí? :))


Jak se máte vy? 
Včera jsem se zmiňovala o posledním zvonění. Bude v úterý a já půjdu za vojáka. Mamka mi přinesla z práce pár věcí, k dokonalosti chybí jenom zbraň :(
Už se těším. Zítra máme rozlučku se třídní, máme zamluvenou restauraci a platíme my :P
Od prváku se těším až vypadnu a když je to tady, nedochází mi to..


Ve čtvrtek jsem si byla koupit společenské kalhoty na ústní maturitu. Dámy, nenávidím nákupy! Něco takového už nikdy nechci absolvovat :D Sice jsem sehnala, ale až po třech hodinách a v posledním obchodě.
Ale nevím co k nim.. Poradíte, prosím? :)

3/4 rukáv


Upřímně, nevím, jestli jsou vůbec obě varianty vhodné, ale nic jiného mě nenapadá. A sukni nebo šaty na mě nikdo nedostane.
Mě se víc líbí číslo 1..

Také jsem se zmínila o Fitness. Ano, od května mám členství. Možná zavítám i do posilovny, ale přednost bude mít spinning, jumping a jóga.
Po první lekci podám hlášení :))

Mějte se krásně a užívejte víkend!

7 comments:

  1. Více se mi líbí taky 1 :-)

    ReplyDelete
  2. Taky bych šla do první varianty. Je taková formálnější.

    ReplyDelete
  3. Určitě se obě varianty hodí, mně se zase asi líbí víc 2, protože je tam takový jemnější vzor.. JAkou školu vůbec končíš? JAko obor:)

    ReplyDelete
  4. Tak se těším na hlášení. :))
    Také se mi líbí ta první varianta. ;)
    A za vojandu jsem také šla. :D

    ReplyDelete
  5. Hlavně když se soustředíš na to nejdůležitější :) Já Vám ty festy a Majálesy tak závidím, všude koukám na fotky a tady se nic takovýho neděje! Poslední zvonění si pamatuju dodnes, za vojáka? No já byla za zedníka :D Všechny tyhlety maturitní události si musíš patřičně užít jasný!

    Myslím že hezčí je jednička :) Jinak si udělala skvělý krok, že sis zařídila členství, určitě tě to bude bavit, mě to po roce ještě nepřestalo :))

    ReplyDelete
  6. co se dělá na tom fesťáku, že má takovej název? :D užij si poslední zvonění :) první kombinace se mi taky líbí více ;)

    ReplyDelete
  7. 1. s tím páskem je asi hezčí, ale ani ta druhá není vůbec špatná, naopak, moc ti to v nich sluší. PS: takovou bych taky brala... :)

    ReplyDelete