21 October 2012

Day 42


Zdravím, krásnou neděli :)
Taky máte pocit, že na vás venku za rohem vybafne rákosníček? :D Člověk nevidí ani přes ulici. Povím vám, v tomhle jet domů z chaty byla vážně paráda. Ale dojela jsem celá.
Poslední dva dny budu trávit doma o samotě. Pak se mamka definitivně vrátí z lázní. Ve čtvrtek a v pátek máme podzimní prázdniny, tak se už těším. Vidím to ale na vypracovávání maturitních otázek z češtiny. Stále to odkládám, že nemám čas.. :D
Už jsem snad zdravá, dokonce i rýma se uráčila odejít do ustraní. Tak zítra zkusím opět lehce začít cvičit. Je to bída, kondička je pryč. Takže zase pěkně od začátku.. Nedá se nic dělat.
To bude asi vše, jak jste si užily víkend vy? :))
Pěkný zbytek víkendu a hodně štěstí v nového týdnu!

2 comments:

  1. ta mlha mě taky dostává, chtěla jsem dneska fotit barevné stromy, ale bylo by na fotkách vidět jen bílo :D
    tento týden jsem si to s cvičením taky pokazila .. docela mě to mrzí :(

    ReplyDelete
  2. Mně se líbilo, jak byla mlha nízko a tak byly vidět jen koruny a kmeny stromů :)

    ReplyDelete