25 October 2012

Day 46


Ahoj děvčata :)
Už jsem si zvykla na to, že MHD nejezdí podle řádů, ale když je volno nebo víkend by snad mohli udělat výjimku. V tomhle počasí čekat na bus půl hodiny není nic moc. Jela jsem si udělat radost do shopu. Původně jsem chtěla jenom kalhoty, ale mám i boty a úžasný. Když už se chci vyfiknout, tak botasky nejsou nic moc. A boty na podpatku mám hlavně na jaro a léto. Ještě k nim byla sleva dvě kila, co si víc přát! :)) Mám radost.
Popíjím rooibos a dopékám tvarohový koláč ala cheesecake.
Odpoledne pojedu na chatu. Prý má sněžit, nezlobila bych se. Budu chodit s hafanama na procházku a užiju si pár dní volna. A na slibované maturitní otázky z češtiny se asi zase vyprdnu, sakra, jak mě se do toho nechce.
Váha opět lítá jako na houpačce, cvičím, jím zdravě a méně.. cvičím a cpu se jako čuník.
Holky, chodí některá z vás k psychologovi?
Mějte s krásně a užijte si volné dny! ♥ 


3 comments:

  1. kalhoty si budu přát pod stromeček a budu pevně doufat, že se vejdu do nějaké menší velikosti :)

    ReplyDelete
  2. V neděli jedu s naším hafákem taky na chatu, sníh by byl fajn :-)...líbí se mi tvlj blog a fandím ti s tvým závodem..možná by se ti mohlo líbit i u mě. :)

    ReplyDelete
  3. k MHD se radši nevyjadřovat..
    úlovky super :) tenhle styl bot je boží
    maturitní otázky z češtiny.. nic moc zábava co?
    u nás sněží od rána...
    k psychologovi nechodím,ale mamka o něm tak měsíc zpátky mluvila,kvůli doměnce o anorexii,kterou nemám! :)
    snad sis to na chatě užila :)

    ReplyDelete