5 October 2012

Stuffed zucchini


Tohle jednoduché jedlo jsem měla včera k večeři. Obchody už zavřely a do Tesca to mám z ruky, tak jsem využila chudé zásoby, které jsem měla doma.
Bylo to hotové za 20 minut a bylo až překvapivě dobré. :)
Jedině, co bych doporučila je, nakrájet chilli na malé kousky. Protože pokud máte pálivou, a kousnete do velkého kousku, tak budete lítat dveřmi, jako já :D A to že jsem na pálivé zvyklá a miluji pikantní jídla :D Tohle bylo moc..
Samozřejmě, náplň může být jakákoliv :)

Ingredience:

Cuketa
2 malé mrkve
Hrst hrášku
Chorizo klobáska
chilli paprička
Sýr
Olej, sůl, pepř

- Omytou cuketu vydlabeme a položíme na vymazaná pekáč, můžeme cuketu zakápnout olejem. Mrkve nahrubo nastrouháme, přidáme hrášek, klobásu, sůl, pepř. Naplníme směsí cuketu, poklademe sýrem.
Pekáček překryjeme alobalem a pečeme 15-20 minut při 150 °C.

1 comment: