1 December 2012

1.12.2012

Ahooj holky, jak se máte? :)
Neskutečné, prosinec je tu. U nás tedy sníh maximálně na autě a střeše, aby se neřeklo :D Co u vás, máte doma sníh?
Ve městě dnes začínají adventní trhy, tak si v týdnu dojdu na punč a kouknout po nějakých dárečkách pod stromeček. Už máte nakoupené dárky?
Během dne si promyslím, co budu v prosinci cvičit a večer to zveřejním. Už se cítím dobře, akorát v pondělí musím opět k zubaři, objevila jsem v puse ještě jeden provázek, tak se musí vyndat.. Možná už zítra se pustím do cvičení, podle toho, v kolik přijdeme domů.

naše chatička, focené v létě, takhle pěkně tu fakt není :P 

Užijte si první prosincový den a držte se! 
EDIT: 
Plán cvičení už mám hotový, večer se můžete těšit :)

 Jídlo & pití:

8:00 - 2 míchaná vajíčka na cibulce + toast
11:00 - 200 ml jahodového kefíru 
13:30 - zapečené těstoviny s kuřecím masem + okurkový salát
17:00 - trojúhelníček jablečné buchty (piškoty, jablka, puding, med
19:30 - krajíc cibulového chleba s pomazánkou ( tvaroh, řeřicha)

- pití: 2 l vody, 300 ml černého čaje, vodka s džusem

5 comments:

  1. Konečně prosinec :) Dárky už mám vymyšlené, stačí jen koupit! My jedeme se sestrou, jejím přítelem a taťkou na trhy, konečně punč! Tomu nikdy neodolám. Je to jediná forma, ve které vypiju víno :D
    Je dobře, že už budeš moct cvičit po té operaci :)

    ReplyDelete
  2. Tak ať je tvůj prosinec přesně podle tvých představ, držím palce :-)

    ReplyDelete
  3. u nás sníh není, hned to taje, ale auta jsou namrzlá :)
    zítra se u nás rozsvěcí stromeček, tak uvidím jestli se půjdu podívat.. chtěla jsem jen dnes do Prahy, ale sešlo z toho :(
    dárečky ještě nemám :D ani nápady na ně..
    plán na prosinec mě zajímá!
    užívej dne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. PS: u mě na blogu je sloupeček s nejčtenějšími blogy - jsi tam!

      Delete
  4. U nás nespadla ještě ani jedna vločka, ale tady je to tak vždycky :D Jsem ráda, že už se cítíš dobře a jídelníček máš moc krásny :)

    ReplyDelete