12 December 2012

12.12.2012

Ahoj!
dneska je krásné datum :)
Ve škole dnes nic moc - kopa písemek, plus pololetka z matiky. Samozřejmě tak bylo učivo z doby, kdy jsem byla doma, takže nemám ponětí, co po mě chtěla :(
Zítra píšeme další dvě důležité písemky, hlavně fyzikální chemii se musím naučit, musím dostat nejhůř za dvě! Jinak jsem ve velkém průseru. a z potravin nic jiného než jedničku nečekám, to je prostě můj předmět..
Ještě musím zítra odevzdat dva protokoly z laborek, haha, mám do večera co dělat.
Kdyby nebylo školy, tak je den úplně perfektní, sněží, teplota je pod nulou, nespadla jsem na ledu, co víc si přát :))
Mějte se krásně a já se jdu neochotně učit.

Jídelníček & pití:

6:00 - Activia + BeBe mini - kakaové
9:30 - ochucený tvaroh (1/2 tvarohu, mléko, karob, Shake4 FitaSlim, mandlové plátky)
11:30 - 2x toast se sýrovou pomazánkou (Fit line) + pl. 20 % sýra
13:00 - rizoto + sýr (ŠJ)
15:30 - banán

- pití: 2 l vody, 250 ml zeleného čaje

p.s. zítra přidám fotku mé dnešní svačiny - ochuceného tvarohu a zítřejší sváču - jablíčka s pudinkem a piškoty
pa

2 comments:

  1. písemek je teď požehnaně, a samé důležité co :( hrozné.. držím pěsti!
    na fotky se těším, papa

    ReplyDelete
  2. matika,fyzika - to je pro mně zlo :/ ale hodně štěstí!

    ReplyDelete