21 December 2012

21.12.2012

Ahoj holky!
První nápad byl, že dnešní článek napíšu v 21:12.. ale to by už bylo fakt divný :D
Dopoledne jsme byli s třídní na punči a pak jsem se spolužačkou sháněla po celém městě dárek pro prarodiče. Naštěstí jsem sehnala, ale až v posledním obchodě, jak jinak :))
Jaké máte vůbec plány na Silvestra? Já jsem pozvaná na nějakou akci, ale dvakrát se mi tam nechce.. potřebuji nějakou inspiraci.
Dnes jsem si opět pořádně zacvičila. Asi budu mít zase zítra pocit, že mi upadnou nohy, ale ten pocit za to stojí! V neděli jedu na týden na chatu a nebudu tam moci cvičit, což mě štve. Týden nic nedělání a člověk může začít znova! O to víc si budu muset hlídat jídlo.. cukroví mě letos nijak moc neláká, horší bude salát z majonézy (snaha přemluvit mamku, ať zkusí jogurt byla nulová), smažené jídlo u babiček,.. ježiš!! Já to ale zvládnu :))
Mějte krásný večer a užijte si víkend!

Jídlo & pití:

6:00 - jahodová Activia + BeBe mini (kakaové)
10:30 - syrovátková tyčinka (z DMka)
12:00 - těstoviny s hlívou ústřičnou, mrkví a pórkem (1/2 porce)
13:00 - sklenička (cca 300 ml) kiwi pudinku
16:30 - banán + kostička 70 % čokolády
18:30 - 2x opečený toast + vajíčko na tvrdo + rajčatový salát

- pití: 2 l vody, 250 ml zeleného čaje, 300 ml tureckého čaje, 250 ml kávy s mlékem

- nechtělo se mi v poledne vařit a zbylo jídlo ze včera.

Pohyb:

- 7 minut cardio
- 25 minut posilko (nohy + břicho)


4 comments:

  1. taky vždy sháním, sháním a v posledním krámě až seženu :D
    na chatě si to užij :) ráda bych někam na svátky vypadla!
    s cvičením to nějak uděláš, při nejhorším aspoň protahování :))
    cukroví mě taky neláká a salát si udělám vlastní - s jogurtem :) a k tomu smaženému.. o Štědrý den si dám buď kapra nebo řízek, ale obojí na přírodno
    jídelníček i pohyb super:)
    taky se měj krásně!
    btw: džíny jsem si koupila v září a měla jsem neskutečnou radost, že jsem se narvala do 27 :) (vždy jsem měla tak 31-32 :D) a teď už mi padají :D taky se mi moc líbí :))

    ReplyDelete
  2. Já myslim,že já to na 100% s jídlem o Vánocích nezvládnu, cukroví mě láká dokud není "dovolené" to snad půjde :D Slavíme vždy Vánoce na chatě, takže jsem si dneska pořídila švihadlo a budu se snažit čvičit každý ne :)

    ReplyDelete
  3. moc děkuju, taky si užij krásně Vánoce a vůbec celé volno :)

    ReplyDelete
  4. To já si zas dala do nosu :) tělíčko to zvládlo, ví, že je to vyjímečný stav :) ale že bych si neměla vychutnat ty vánoční dobroty, to by nezvládlo :D

    ReplyDelete