22 December 2012

22.12.2012

Ahoj!
Ráno jsem s nadšením zjistila, že je venku 10 čísel sněhu.. teď akorát pěkně morko, co bych chtěla, při pěti plus.. :(
Dnes jsem měla v plánu vypracovat si pár maturitních otázek z tech. potravin, nakonec mám jenom jednu - výrobu cukru. Uvidím, třeba budu mít večer nápadu. Místo toho jsem šla uklízet, vytáhla jsem vánoční ozdoby a zapálila Františka :) mmm, miluji ty vánoční vůně ().
Zítra jedu na chatu, asi až do pátku, ještě uvidím. Psala jsem, že asi nebudu moci cvičit. Pokusím se cvičit alespoň na břicho a dávat si strečink. To mám jistotu, že chata zůstane stát, bojím se, že když bych poskočila, byla bych ne v přízemí, ale rovnou ve sklepě :D ať žije dřevěný strop.. Tak snad mi plány vyjdou a budu mít šanci cvičit alespoň obden..
Mějte krásný víkend a užívejte Vánoční atmosféru

Jídlo & pití: 

5:30 - ovesná kaše + jablko
10:00 - 1/2 pomela
13:30 - 2 kousky lososa s vinnou omáčkou + šťouchané brambory s mrkví


15:30 - proteinová tyčinka (z DMka)
18:15 - 2x opečený toast s pomazánkou (tvaroh, mrkev, jablko, koření)

- pití: 1,5 l vody, 250 ml kávy s mlékem, 250 ml černého čaje s medem a citronem

Pohyb:

- 7 minut cardio
- 25 minut posilko (zadek, břicho)


2 comments:

  1. Ten obrázek je dokonalý! Sice možná nereálný, ale ty maminy co si furt stěžují mě štvou :D
    Jinak toho lososa bych si dala! Dlouho jsem ho neměla :X
    Taky bych ráda cvičila, ale uvidíme. Jsem na tohle moc velký lenoch(od) :D

    ReplyDelete
  2. Tak jsem se těšila na Vánoce na sněhu a spíš to byla břečka :D

    ReplyDelete