26 January 2013

26.1.2013

Ahoj!
Učení, uklízení a koukání na lyžování končí, jdu se bavit do města :P V jednom clubu bude soutěž bojovníků z fight clubu, tak půjdu fandit. Dřív jsem v tom viděla způsob, jak někomu rozbít hubu. Ale postupem času vidím umění, které se za tou dřinou skrývá.
Jaké máty plány na večer vy? :)

Zítra bude 'rodinný den'.. pojedeme k prarodičům. Moc mě tyhle návštěvy nebaví, všichni předstírají, jak se máme rádi a pak se zase půl roku nikdo neozve! Nikdy jsme nebyla ta rodina, která se navštěvuje každou neděli, volá si a ptá je, jak se máme.. U nás se nadává a nekomunikuje :(
Snad jednou budu mít svojí vysněnou šťastnou rodinu..

Držte se!

p.s. v nejbližší době se tady objeví mé aktuální fotky postavy.. nic velkého ale nečekejte, ještě mám před sebou hoodně práce.


Jídlo & pití:

8:00 - bílý jogurt s domácím müsli (vločky, kokos, mandle, meruňky)
12:00 - kuřecí roláda (plněná pomerančem) + bramborovo-mrkvové pyré
15:00 - banán
16:00 - 2x pufovaný chlebíček s paprikovým tvarohem + šunka
18:00 - miska zeleninové polévky + krajíc celozrnného chleba s Lučinou a kuřecí šunkou

- pití: 2,4 l vody, 250 ml zázvorového čaje, 200 ml kávy s mlékem

Pohyb:

- 3 opakování (35 workout/10 rest) - by Beautygloss

High knees

Elevated pushups

Low squats

Crunches with twist

Jamping jacks

Prisoner pushups

Switch lunges

Crab toe touches

Santana pushups

Prisoner burpees

Když jsem zvládla tohle, tak už všechno :D
 

8 comments:

  1. Pohyb máš super, ale ta fotka není Tvoje viď? :)

    ReplyDelete
  2. bojové sporty jsou jistě umění:) to budeš mít super večer! užij si to :) já budu dneska s milým, tak se taky těším:)
    vysněnou rodinku mít jistě budeš :) ale uklidním tě, málokde je to dokonalé (ani u nás ne)
    na fotky postavy jsem zvědavá, jistě uvidíme velké pokroky! :)
    roláda plněná pomerančem? tu bych si dala! super jídelníček:)
    workout od Beauty byl nářez jo? :D tak supr!

    ReplyDelete
  3. Užij si večer :-)
    Naše rodina je stejná. Přesně jak píšeš, já se vynasnažím poučit z toho co se mi na té současné nelíbí, aby to u mě pak nedopadlo stejně.
    Těším se na fotky :)

    ReplyDelete
  4. Na tvé fotky už se velmi těším! :))
    Já si dnes musela cvičení kvůli rodinné návštěvě posunout až na půl 9 večer, takže jsem v podstatě před chvílí docvičila.
    Vypadá to, že dnes ještě možná napíšu nějaký článek a půjdu spát (doufám :)).

    ReplyDelete
  5. beautygloss dělá fakt super workouty :)

    ReplyDelete
  6. To jsem ráda, že se workout líbil :P :)) Dneska přidám další, tak máš vystaráno :DD

    ReplyDelete
  7. Přítel dělal thai-box a teď dělá MMA, vždycky když po týdnu přijede, tak vidím ty modřiny z tréninku, takže já to moc nebaštím, protože mi vadí jak je dobitej, ale ho to baví a to je důležité :)

    ReplyDelete