27 January 2013

27.1.2013

Ahoj holky!
Dneska jsem měla volnější den. Dopoledne, jsem sledovala mužské finále Australian Open :) Koukaly jste taky někdo?


A odpoledne již zmiňovaná návštěva prarodičů. Přežila jsem to a zase někdy příště..
Dnes se mi strašně nechtělo cvičit, dala jsem si jenom malé posilko. Možná si to budu večer vyčítat, ale stalo se.. Zítra to snad napravím něčím větším :)

Tak hurá do dalšího týdne, doufám že bude dobrý. Už jenom pro to, že budu o jeden den méně ve škole :D
Užijte si nedělní večer a hodně štěstí do nového týdne!

Jídlo & pití:

8:00 - ovesná kaše (50 g vloček) s medem + lžička arašídového másla + mandle + jablko


12:00 - těstoviny s pohankou a rajčaty


16:00 - banánové řezy s tvarohem (pekla babča, neodolala jsem)
19:00 - krajíc cibulového chleba s gervais + kuřecí šunka + salát (rajče, okurka)

- pití: 2 l vody, 250 ml zeleného čaje, 250 ml zázvorového čaje

Pohyb:

- mini posilko na nohy a ruce

4 comments:

  1. papáš krásně :)
    já bych cvičila ale nemůžu :(

    ReplyDelete
  2. vypadá to moc pěkně ten jídelníček! Já chci taky pracovat o jeden den méně! Krásný začátek týden :))

    ReplyDelete
  3. každé pohyb i mini posilováníčko se počítá, lepší než nic.
    Zítra si uvařím taky zázvorový čajík, mám doma zrovna čerstvý :-)

    ReplyDelete
  4. Já taky měla dnešní den takový línější, nakonec jsem se dokopala ke cvičení, ale ani nevím, jak se to stalo :D
    jídla si hezky a snídaně je moc pěkně nafocená :)

    ReplyDelete