2 March 2013

2.3.2013

Ahoj bojovnice!
Bože, už mě i napadlo, že blog zase zruším.. Ale ne, neudělám to. Překoušu se krizí a zase začnu více zveřejňovat. Nevím kdy to bude, stoprocentně po maturitě :D teď to asi zůstane na víkendech.. promiňte!
Tento týden se mi ani jídlo nedaří, cpu se jako rozežraný prase. O to víc nemám chuť psát novinky..
Doufám, že se vám se daří lépe?!

Co se týče cvičení, tak dnes jsem cvičila hodinu a pořádně si to užila.. Dala jsem si tisícovku skoků přes švihadlo, posilko celého těla a pak jsem ještě byla chvilku běhat s hafanem.


Není lepší způsob budíčku, než světlo v půl sedmé :) Celý den sluníčko a deset stupňů. Už aby bylo jaro, chci brusle a kolo vytáhnout co nejdříve.

Včera jsem byla v kině, dnes jdu na vínko s bývalou spolužačkou.. to bude zase drbárna :D
Jinak zase trávím víkend s maturitními otázkami. Ve čtvrtek jdu do divadla na Olivera Twista v angličtině.. Mám ho rozečteného, kdybych se nechytala, tak ať vím o co jde. Jsem na to zvědavá a dost se těším :)

Mějte se krásně a užijte si víkend!

7 comments:

  1. Ještě že já maturitu ještě řešit nemusím, každopádně držím palce! :) Cvičení muselo být fajn. 1000 bych taky chtěla někdy zvládnout. A na brusle se těším moc a moc! :) Snad už příští týden budu moc jít. A co se týče jídla, mohlo by to být lepší. :D

    ReplyDelete
  2. Ve čtvrtek jdeš na Olivera Twista do Jihočeskýho někdy druhou, třetí hodinu? :-D

    ReplyDelete
  3. taky mě rušení napadá, častěji a častěji:D
    hafan na běhání by se mi líbil:) a na brusle se moc těším!
    vínko si užijte:) a divadlo taky!
    měj se krásně :)

    ReplyDelete
  4. Taky se mi teď v jídle moc nedařilo, ale to se s tímhle krásným počasím podá ;)
    Nic neruš! i kdyby jsi měla dát vědět dvakrát za měsíc tak co...:-)

    ReplyDelete
  5. samozřejmě že neskončíš, to ti výslovně zakazuji :D

    ReplyDelete
  6. Na brusle a sluníčko už se neskutečně těším! :)

    ReplyDelete
  7. Víš, že jsem měla podobné stavy o víkendu? Že nemám o čem psát a tak, ono je to tou blbou situací u mě teď... Brusle a kolo, na to já myslím už od listopadu, nemůžu se dočkat!!!! :)

    ReplyDelete